Ředitel
Jindřich Kitzberger
Jindřich Kitzberger
ředitel
Proč pracuji v Duhovce
Řídit školu mi vždycky přišlo jako mimořádně smysluplná a zajímavá práce, ale teprve v Duhovce jsem našel prostředí, které poskytuje skvělé podmínky pro budování opravdu moderní školy pro 21.století, prostředí plné inspirativních lidí a neustálých výzev, prostředí bez zbytečných bariér a omezení, prostředí skvěle podporující učení všech dětí.
Zkušenosti, které mi v práci pomáhají
V práci mi pomáhají mnohaleté zkušenosti s řízením školy i školství, ale také moje dřívější setkávání s moudrými lidmi, kteří se zaměřovali a zaměřují na inovace a alternativy ve vzdělávání. A z pohledu posledních 10 let je to bližší seznámení se systemickým přístupem k práci i životu a samozřejmě i s montessori pedagogikou.
Zástupci ředitele
Peter Lauritzen
Peter Lauritzen
vedoucí družiny
Co mám na Duhovce rád
Náš přístup k výchově a vzdělávání dětí je jedinečný. Montessori metoda se promítá i do práce všech mých kolegů, ať již pracují na jakékoli pozici ve škole. Jsem hrdý na to, že na tom všem mám svůj podíl a v Duhovce své místo. A není to uzavřený případ. Stále se rozvíjíme, stanovujeme si nové cíle, hledáme nové cesty...
Co mi v mé práci pomáhá
Při mé téměř 36 let trvající praxi (v srpnu 2022!) ve vzdělávání jako učitel ve dvou zemích, ředitel školy, trenér, konzultant, učitel družiny a vedoucí družiny a kroužků se potkávají dvě pro mě důležité věci - práce v Duhovce mi umožňuje využívat mou lásku k dětem a zájem o vedení. Cítím se jako ryba ve vodě, když mohu být mezi dětmi, součástí organizace a týmu a pomáhat posouvat Duhovku vpřed ...
Michaela Paulová
Michaela Paulová
zástupkyně ředitele pro 1. stupeň
Proč pracuji v Duhovce
Duhovka je skvělý projekt, který nabízí dětem vzdělání pro 21.století. Kombinuje bilingvní přístup, moderní pedagogické postupy, montessori pedagogiku a děti ani učitelé neztrácí jiskru a chuť k učení se ani po absolvování několika let ve školství. Společně s rodiči tvoří Duhovka tým, jehož cílem je neustále posouvat kvalitu vzdělávání dětí nejen v rámci duhovkových institucí.
Zkušenosti, které mi v práci pomáhají
Při práci v Duhovce mi nejvíce pomáhá vzdělaní v oblasti elementární a montessori pedagogiky, systemické výcviky pro práci s dospělými, praxe ze zahraničí i zahraničních škol, vlastní zkušenosti rodiče při výchově svých bilingvních dětí.
Jiří Sadil
Jiří Sadil
zástupce ředitele pro 2. stupeň
Proč pracuji v Duhovce
Duhovka je živý, neustále rostoucí organizmus, ve kterém mají všichni, děti i dospělí, neustále možnost rozvíjet a uplatňovat své nápady a každý den se učit spoustu nových věcí.
Co mi v mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce se snažím využívat své odborné vzdělání i své životní zkušenosti. Je důležité být otevřený a ochotný neustále se posouvat kupředu, zlepšovat se ve svých schopnostech. Mezinárodní prostředí a inspirativní kolegové mi pomáhají vidět dále a formovat mé vidění světa. Věřím, že mi to pomáhá být lepším ve své práci.