Provoz školy
Lenka Adámková
Lenka Adámková
office koordinátorka
Proč pracuji v Duhovce
ZŠ Duhovka je tím pravým místem pro všestranný rozvoj dítěte. Pracují v ní učitelé, kteří berou svou práci jako poslání. Připravují děti do života, aby se uměly orientovat ve složitém světě plném překonávání překážek.
Zkušenosti, které mi v práci pomáhají
Studium sociální práce mě naučilo být mnohem vnímavější ke svému okolí. Při práci v družině se snažím o socializaci dětí a to prostřednictvím různých aktivit. Například dramatických či hudebních, protože hudba spojuje.
Josef Hendrych
Josef Hendrych
školník
V Duhovce jsem strašně rád. Mám tu spoustu práce, která mě baví, lidi, které mám rád a děti mi říkají pane řediteli :D
Josef Němeček
Josef Němeček
vedoucí kuchyně
Proč pracuji v Duhovce
V Duhovce jsem od začátku a jsem tu proto že jsem rád v kolektivu dobrých lidí.
Co mi při mé práci pomáhá
Nejvíc mi v Duhovce pomáhá praxe, kterou jsem za roky posbíral v různých provozech restaurací a při jednání s lidmi.
Veronika Strelba
Veronika Strelba
office koordinátorka
Andrea Šimková
Andrea Šimková
office manažerka
Co se mi líbí na Duhovce
Na Duhovce se mi líbí rozmanitost. I při práci v kanceláři se ráda projdu třídami a dívám se, na čem děti pracují, jak jim učitelé zpestřují výuku. Pracuji zde od roku 2013 a po těch letech mě Duhovka stále baví a nepřestávám být ohromena kreativitou všech okolo - učitelů a zaměstnanců, dětí, rodičů.
Co mi při mé práci pomáhá
Vystudovala jsem Obchodní akademii se zaměřením na cestovní ruch. Obrovský přínos také vidím v ročním pomaturitním studiu angličtiny, ročním pobytu ve Skotsku jako au-pair a Duhovka mě vzdělává dodnes.
Specialisté
Jana Kratinová
Jana Kratinová
speciální pedagog
psycholog
Proč pracuji v Duhovce
Na Duhovce se mi líbí, jak se jí daří uchopit různorodost dětí, díky bilingvnímu prostředí mají děti možnost mít každodenní zkušenost s anglickým jazykem. Děti jsou zde vedeni ke spolupráci, toleranci, vzájemné pomoci. Hodnoty, které jsou jim v Duhovce zprostředkovávány, jsou pro jejich vývoj nezbytné, umožňují tak dětem cítit se bezpečně a v přátelském prostředí, kde učitel pomáhá najít dítěti cestu k vědomostem a školním dovednostem.
Co mi v mé práci pomáhá
Při svém studiu jsem se mimo jiné zabývala smyslovým vnímáním u dětí. Svou doktorskou činnost jsem zaměřila na vytváření a metodické popisování jednotlivých pomůcek. Tyto pomůcky jsem měla možnost vyzkoušet ve speciální škole a následně ve své praxi. Práce s montessori pomůckami je velmi podobná, baví mě tyto krásné pomůcky používat, hledat jejich individuální využití pro jednotlivé dítě. Absolvovala jsem doktorksé studium a zakončila zkouškou z Pedagogiky, Psychologie, Didaktiky, Filozofie, Fyziologie. Vysokoškolské studium jsem ukončila zkouškou ze Speciální pedagogiky, Zdravotní tělesné výchovy. Dále jsem absolvovala studium Výchovného poradenství, terapeutický výcvik v Systemické terapii, výcvik v umění vést rozhovor. Ve školství pracuji 25let, kdy jsem si prošla od asistentky učitele až po soukromou praxi jako psycholog, psychoterapeut, speciální pedagog, působila jsem jako učitel SZŠ, ZŠ, SŠ, VŠ, výchovný poradce a psycholog na SŠ.
Magda Loumová
Magda Loumová
psycholožka
Ráda spolupracuji s lidmi, kteří vnímají dítě jako partnera...nikoliv ve slovech, ale i ve skutcích. Duhovka hledá, ctí a rozvíjí individualitu dítěte. Ve své pozici v Duhovce využívám mnohaleté praxe s dětskou a rodinou terapií, absolvovala jsem několik terapeutických výcviků a také v soukromé praxi se zaměřuji na děti. Dlouhodobě spolupracuji se školami při vzdělávání pedagogů, což je zdroj nejen zkušeností, ale i inspirace.
Česká asociace koučů, bývalá předsedkyně Stavovské rady ČAKO, nyní nejvyšší stupeň akreditace EMCC, akreditovaný rodinný a systemický psychoterapeut, lektor a supervizor koučovacích a terapeutických výcviků, členka České systemické společnosti a členka SOFT.
Judith Luman
Judith Luman
montessori metodik
Co se mi na Duhovce líbí
Duhovka je úžasná škola, kde děti rostou, rozvíjejí se po akademické stránce a zároveň si budují samostatnost a praktické dovednosti pro život. Naši žáci se každý den učí spolupracovat se svými vrstevníky a učiteli. Mají možnost se při učení bavit, rozhodovat o své práci a vést ostatní nebo se učit jeden od druhého. V Duhovce se snažíme tvořit vřelou a pečující komunitu dětí, učitelů, rodičů a všech zaměstnanců školy.
Co mi při mé práci pomáhá
Při práci v Duhovce čerpám ze svých více než dvacetiletých zkušeností s výukou dětí a z učení/mentoringu dospělých, čemuž se věnuji posledních 30 let. To mi dává možnost lépe pochopit a odhadnout každého nového člověka nebo situaci, která mi zkříží cestu. Díky tomu, že v popředí mé práce stojí myšlenky Marie Montessori o růstu a vývoji, jsem schopna lépe porozumět tomu, že každý z nás se se může rozvinout do té nejlepší podoby sebe sama, pokud mu jsou poskytnuty správné podmínky k tomu, aby vzkvétal. Duhovka toto dává dětem, rodičům i zaměstnancům.
Jitka Štefanová
Jitka Štefanová
vedoucí kroužků
Anna Šulc Růžičková
Anna Šulc Růžičková
psycholožka
Proč pracuji v Duhovce
Na Duhovce mám nejraději přímou práci s dětmi. Naše děti jsou upřímné a otevřené, i v covidových nestandartních podmínkách se (i s naší pomocí) snažily udržet si nadšení a motivaci. Každý den s nimi mi skrze jejich oči a uvažování přináší nové nápady a pohledy na svět, ve kterém žijeme.
Co mi v mé práci pomáhá
Kromě samotného studia psychologie mi nejvíce posloužily zkušenosti s prací s dětmi na školách ve vyloučených lokalitách a také moje první praxe vůbec, a to s dětmi s poruchami autistického spektra. Obě tyto zkušenosti mi ukázaly rozmanitost dětské povahy a dětského prožívání, stejně jako rozličné možnosti v jejich podpoře.